loading...
WELCOME TO BINGBONG
MOHANNAD بازدید : 44613 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام امروز می خوام خلاصه داستان سریال عشق ممنوع رو که از کانال دی ترکیه پخش می شود براتون بگم سریال قشنگیه:

جناب ادنان یک چهره سرشناس و ثروتمند ترکیه در سال های میان سالی هوس دوباره ازدواج می کنه و با دختری که تقریبا هم سن دختر خودش نهال بوده ازدواج می کنه تو خونه اشرافی و بزرگ جناب ادنان غیر از خدمه و دو فرزند ادنان برادر زاده جوان و خوش ترکیب ادنان ، بهلول (مهند ) هم زندگی می کنه . عروس خانم جدید خیلی زود به خونه جدید خو میگیره و با همه به خصوص نهال رابطه بر قرار می کنه اما بعد از گذشت چند ماه بین بیتر ( سمر ) ( عروس خانم ) و بهلول علاقه ای به وجود می اید و این عشق ممنوع ماجراهایی رو پیش میاره که جالب و دیدنیه .

( این سریال در شبکه gem tv دوبله شده و نام بعضی از بازیگران تغییر کرده است از جمله مهند ( بهلول ) - سمر ( بیتر ) - فیروزه ( فردوس ) - بیسان ( پیکر ) و... )

این فیلم صحنه های جالب زیادی داره که من چند تاشو میگم :

- زمانی که ادنان می خواست از بیتر خواستگاری کنه مادر بیوه ی بیتر اشتباها فکر کرده بود که عروس خودشه و کلی ضایع شد وقتی فهمید قراره مادر زن مردی بشه که از خودشم بزرگتره

- بهلول قبلا با پیکر خواهر بیتر دوست بوده و از قرار همدیگه رو می خواستن

- نهال دختر ۱۸ساله و خوشگل ادنان بهلول رو دوست داره ولی نمی دونه چطور باید بهش نزدیک شه

حالا فکرشو بکنید تو یه خونه که یه جوون خوش تیپ هست هم دختر عمو و هم زن عمو عاشقشن.

-راننده خصوصی نهال ، نهال دوست داره و اینقدر دوستش داره که شبا تو اتاقش به خاطرش گریه می کنه که نمی تونه بهش برسه

(به ترکی (ترکی عثمانی): Aşk-ı Memnu )یک سریال تلویزیونی دراماتیک-رومانتیک ترکیه‌ای است.

این سریال بر پایه رمان عشق ممنوع اثر حالیت ضیاء اوشاکلی گیل ساخته شده‌است.هیات عالی رادیو و تلویزیون در ترکیه، این سریال را به خاطر یک صحنه حاوی رابطه جنسی جریمه کرد و وزیر امور زنان ترکیه وخانواده به خاطر داشتن صحنه‌های اروتیک، از این سریال انتقاد کرد

این سریال به سفارش کانال دی ترکیه و توسط آی یاپیم در دو فصل برای این کانال تولید شد . این سریال، عشق ممنوعه دو نفر که در خانه ای در استامبول اقامت دارند را روایت میکند .این سریال بر پایه رمان عشق ممنوع اثر حالیت ضیاء اوشاکلی گیل ساخته شده‌است. بنا بر آمار، قسمت پایانی سریال 70 درصد مردم ترکیه را پای تلوزیون میخکوب کرد .

بهتر و پیکر، دو دختر یکی از تجار معروف هستند . بعد از مرگ پدرشان به دلیل بدهی های خانوادگی تقریبا تمام اموالشان را از دست میدهند. بعد از ازدواج پیکر، بهتر و مادرش ( فردوس ) در جستجوی راهی برای نجات خود از فقر هستند . درست در این وقت عدنان ( یکی از تجار معروف ) سعی میکند تا به این خانواده نزدیک شود . عدنان یکی از تجار ثروتمند است که همسرش را در اثر بیماری از دست داده و صاحب دو فرزند است . در ابتدا فردوس میپندارد که عدنان در جستجوی ازدواج با وی ( فردوس ) است . اما در صحنه ای عجیب عدنان در حضور مادر و دختر، از بهتر خواستگاری میکند . این کار خشم فردوس را در پی دارد . اما در نهایت فردوس که علاقه دخترش برای ازدواج با این مرد ثروتمند ولی پیر را میبیند، قبول میکند و مبلغ کلانی پول نیز از عدنان میگیرد . بهتر با عدنان ازدواج میکند و وارد خانه عدنان که منظره زیبایی به دریا دارد، میشود . اما این آغاز مشکلات برای عدنان و خانواده اش است . بهلول که عدنان را عموی معنوی خود میداند نیز ساکن این خانه است ! بهلول قبلا با پیکر رابطه داشته ولی از هم جدا شده اند . بهلول پسر جوان، خوشتیپ و هوسبازیست که شب و روزش را به خوشگذرانی و عیاشی سپری میکند . داستان حول رابطه پنهانی بین بهتر و بهلول شکل میگیرد . در ادامه بهلول برای لاپوشانی این رابطه به نهال ( دختر عدنان ) ابراز علاقه میکند . عدنان که از تمایل دخترش برای ازدواج با بهلول آگاه است، موافقتش را اعلام میکند و تاریخ عروسی مشخص میشود . اما در قسمت پایانی راننده شخصی عدنان که شاهد رابطه پنهانی بهلول و بهتر بوده، همه چیز را برای عدنان بازگو میکند . با خبر دار شدن عدنان، بهتر که از مشکلات روحی شدیدی رنج میبرد خودکشی میکند و بهلول با حضور در سر قبر بهتر یک بار دیگر بیکفایتی خویش را ثابت میکند و به دور دستها میرود . عدنان و فرزندانش زندگی تازه ای را شروع میکنند .

این سریال در خانه ای تاریخی مشرف به تنگه استانبول به تصویر کشیده شده است . این خانه متعلق به رحمی کوچ میلیونر معروف ترکیه ایست . آثار متن سریال توسط تویقار ایشیقلی آهنگساز معروف ترک تهیه شده است . وی کارنامه درخشانی در تولید موسیقی متن برای کارهای معروف تلوزیونی دارد .

هیات عالی رادیو و تلویزیون در ترکیه، این سریال را به خاطر یک صحنه حاوی رابطه جنسی جریمه کرد و وزیر امور زنان ترکیه وخانواده به خاطر داشتن صحنه‌های اروتیک، از این سریال انتقاد کرد[۱]

عشق ممنوع

سریال عشق ممنوع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام 2 تا مژده دارم 1) این وبلاگ به زودی به سایت ( یا net. یا ir. ) تبدیل میشه . 2) سعی میکنم همه اهنگ های جدید امیر تتلو و یاس رو به صورت انلاین رو وبلاگ بزارم منتظر مطالب جدید باشین فعلا بای .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرتون در اینده این وبلاگ در مورد چی باشه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 64,652